GARANTİ VE İADE PROSEDÜRÜ


    Sattığımız tüm ürünler firmamız (Tek Türkiye Dağıtıcısı) veya imalatçı firma (Hunter Fan Company) garantisi altında olup, tamir veya değişim işlemleri firmamız ve yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır. Ürünlerin garanti süresi, ürün detaylarında belirtilmiştir (En az: 2 Yıl, Azami: Ömür Boyu). Ürünün beraberindeki Faturasını ve Garanti Belgesini saklayınız (Fatura garanti belgesi yerine de geçmektedir).

 
    Arızalı ürününüzü faturası ve/veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım kılavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servise başvurmak sureti ile garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz.

 
    Arızalı ürünlerinizi bünyemizde bulunan teknik servis departmanımıza kontrol ettirebilirsiniz; arızalı ürünlerinizi doğrudan ithalatçı firmaya (firmamıza) göndermeniz, tüketicinin korunması kanunu çerçevesinde daha hızlı sonuç almanızı sağlar. 
Bazı yetkili servisler, kargo ile de ürün kabul edebilmekte yada doğrudan sizden ürünü alabilmektedirler. Lütfen bu yönde hizmetleri olup olmadığını sorunuz.

 
    Seri numarası olan ürünlerde yetkili servisler ürünün seri numarasından garanti kapsamını kolaylıkla bulabilmekte ve onarım işlemlerine başlayabilmektedir ancak fatura yada garanti belgesi ile daha hızlı sonuç alırsınız..

 
    Arızalanan ürünlerin kargo ücretleri, çalıştığımız kargo firması (Yurtiçi Kargo) ile gönderilmeleri ve alıcı olarak Oğuzhan Vantilatör Elektrik yazılması durumunda tarafımızdan karşılanır. 
Ambajından arızalı çıkan yeni aldığınız ürünler "arızalı yeni ürünler" sınıfına girer.

 
    Bu tip ürünleri, orijinal ambalajında ve bütün aksesuarları ile birlikte, "aldığınız gibi olmak kaydı" ile doğrudan firmamıza göndermeniz gerekir. Orijinal ambalajlarının korunmuş olması gerekmektedir.

 
    Arızalı ürünler için 3 alternatif söz konusudur; onarım, değişim veya iade. Dolayısı ile, mutlaka ürünün kullanımı esnasında hangi noktada çalışmadığını ifade eden bir not ile birlikte ürünü göndermenizi rica ederiz.

 
    Arızalı ürünlerin kargo ücretleri Firmamız tarafından karşılanır.

 
    Tarafımıza ulaşan ürünlerin işlem süresi; eğer netice değişim ise, tedarikçi fimanın stoklarına bağlı olarak, iade veya onarım ise, yetkili servisin veya merkez servisin onarım süresine bağlı olarak değişmektedir. Firmamız, sizi mağdur etmemek için yasal süreyi beklemeden, bir an önce ürün ile ilgilenecek ve neticeyi tarafınıza bildirecektir.

 
    Ürün elimize ulaştığında, size telefon ile ulaşılarak ürünün durumu hakkında bilgi verilecek ve sorgulama yapabilmeniz için servis kayıt bilgileri tarafınıza iletilecektir.

 
İADE ŞARTLARI

 
Temel kural olarak aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 14 iş günü içerisinde iade edebilirsiniz.

 

- İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

 

- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

 

- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.

 

- İade etmek istediğiniz ürün/ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda, ürünü size teslim eden anlaşmalı kargomuz (Yurtiçi Kargo) ile Oğuzhan Vantilatör Elektrik adına geri gönderim yapmanızı rica ederiz.

 

- Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda satış desteği alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : Vantilatörler, aydınlatmalar, kumandalar, uzatma boruları, yedek parçalar, camlar)

 

Özel Ürünler için iade şartları;

Vantilatör iadesinde;

 
- Ürün ekipmanlarının içinde bulundukları poşetler atılmamış, kablolar herhangi bir şeklide kesilmemiş veya değiştirilmemiş, ürün parçaları çizilme, yamulma, boyanma, kirlenme gibi etmenlere maruz bırakılmamış olmalılardır.

 
- Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.


Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

 
- Tüm vantilatörler
- Vantilatör için olan tüm aydınlatmalar
- Vantilatör için olan tüm kumandalar
- Vantilatör için olan tüm uzatma boruları (tijler)

 
İade İşlemleri

 
- Gelen ürün öncelikle İade Bölümü tarafından eksiklikleri incelenir, daha sonra teknik servis departmanına aktarılarak garanti&iade şartlarına haiz olup olmadığı belirlenir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. Bu işlemin süresi 1 ile 3 gün arasında değişmektedir.

 
- İade onaylandığında sistemimizdeki mail adresinize ürün bedelini belirtir ve banka hesap bilgilerinizi isteyen mesaj gönderilmektedir. Bu masajı aldığınızda sitemizdeki müşteri hizmetlerimize iadenizin bedeli nisbetinde ürün ya da para iadesi seçeneklerinden birini talep maili göndermelisiniz. Eğer para iadesi talep ederseniz, talebinize ilişkin maili alır almaz o gün otomatik olarak iade bedelini, siparişiniz kredi kartı ile yapıldı ise kredi kartınıza, havale ile oluşturuldu ise hesap bilgilerini göndereceğiniz banka hesabınıza geri ödenecektir.

Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız!